Mida teha õnnetuse korral välismaal?
Helista BTA ööpäev läbi töötaval klienditeeninduse telefonil +372 5 68 68 668
Aitame korraldada asjaajamist meditsiiniasutus(t)ega ja lahendada juhtumiga seotud asjaolusid
Kontrollime dokumente ning väljastame garantiikirja välismaa partnerile, et maksmine muret ei tekitaks
Raviasutusest saad meditsiinilist abi ning vajadusel organiseerime Sulle transpordi elukohariiki
Lisainfo ja kahjudokumendid
BTA telefon: +372 5 68 68 668
Nädalavahetuseti ja tööpäeviti vahemikus 18:00-07:59 on klienditeenindus kättesaadav ainult inglise või vene keeles.
Kui Sinu pagas on kahjustatud, on oluline võtta lennujaamast tõend, mis pagasi kahjustamist kinnitab. Tee kindlasti ka fotod kahjustatud pagasist - pildista nii kahjustusi kui ka kõiki pagasi külgi. Lisaks on vajalik pagasi maksumust tõendav dokument, informatsioon pagasi tootja kohta ning pagasi mõõdud. Kui otsustame maksta kahjustatud pagasi eest kindlustushüvitist pagasi tegeliku väärtuse ulatuses vahetult enne kindlustusjuhtumit, võime nõuda kahjustatud pagasi meile üleandmist.
Kahjujuhtumit on võimalik mugavalt registreerida BTA e-kontoris, kuhu saad juurde lisada ka vajalikud dokumendid. Kui Sul ei ole võimalik kahjujuhtumit e-kontori kaudu registreerida, tuleb meile edastada allkirjastatud kahjuavaldus ja eelpool nimetatud dokumendid e-posti aadressile kahjud@bta.ee, e-kontori kaudu kahju registreerides ei ole kahjuavalduse täitmine vajalik.
Kui Sinu pagas on varastatud, fikseeri kindlasti juhtum politseis ja ära unusta võtta politseist tõendit juhtumi fikseerimise kohta. Lisaks on vajalikud varastatud asjade maksumust tõendavad dokumendid – ostutšekid, arved, panga väljavõtted.
Kahjujuhtumit on võimalik mugavalt registreerida BTA e-kontoris, kuhu saad juurde lisada ka vajalikud dokumendid. Kui Sul ei ole võimalik kahjujuhtumit e-kontori kaudu registreerida, tuleb meile edastada allkirjastatud kahjuavaldus ja eelpool nimetatud dokumendid e-posti aadressile kahjud@bta.ee, e-kontori kaudu kahju registreerides ei ole kahjuavalduse täitmine vajalik.
Kui Sinu pagas on kadunud, on oluline võtta lennujaamast või lennufirmast tõend, mis pagasi kadumist kinnitab. Lisaks on vajalikud kaotatud asjade maksumust tõendavad dokumendid – ostutšekid, arved, panga väljavõtted. Siiski rõhutame, et lennujaamal on määratud pagasi otsimise ajaks 21 päeva. Enne väljatoodud aja täitumist ei saa BTA juhtumi käsitlemisega alustada. Võta kindlasti ühendust lennujaamaga, et nad juhtumi kirjalikult fikseeriksid. Kui pagasi kadumisest on möödas 21 päeva, annab lennufirma akti pagasi mitte leidmise kohta.
Kahjujuhtumit on võimalik mugavalt registreerida BTA e-kontoris, kuhu saad juurde lisada ka vajalikud dokumendid. Kui Sul ei ole võimalik kahjujuhtumit e-kontori kaudu registreerida, tuleb meile edastada allkirjastatud kahjuavaldus ja eelpool nimetatud dokumendid e-posti aadressile kahjud@bta.ee, e-kontori kaudu kahju registreerides ei ole kahjuavalduse täitmine vajalik.
Kui Sa ei saa reisile minna, pöördu kindlasti arsti juurde, kes Sinu haigestumise fikseerib. Käsitlemiseks on kindlasti vajalikud meditsiinilised dokumendid, kuhu on märgitud diagnoos , haiguse kulg ja haiguse kestvus (näiteks väljavõte Patsiendiportaalist). Lisaks on vajalik meile edastada reisiettevõttega/majutusasutusega sõlmitud leping, dokumendid, mis kinnitavad reisi eest tasumist (arved, maksekorraldused ja tšekid), reisikorraldaja/majutusasutuse kinnitus raha tagastamise või mitte tagastamise kohta ning lennupiletid.
Kahjujuhtumit on võimalik mugavalt registreerida BTA e-kontoris, kuhu saad juurde lisada ka vajalikud dokumendid. Kui Sul ei ole võimalik kahjujuhtumit e-kontori kaudu registreerida, tuleb meile edastada allkirjastatud kahjuavaldus ja eelpool nimetatud dokumendid e-posti aadressile kahjud@bta.ee, e-kontori kaudu kahju registreerides ei ole kahjuavalduse täitmine vajalik.
Kui haigestud reisil, helista kindlasti BTA kindlustusse, et saaksime Sind suunata lähima partnerhaigla poole. Kui abi ei osutanud meie koostööpartner, siis edasta meile meditsiinilised dokumendid, mis on kinnitatud Sind teenindanud arsti templi ja allkirjaga ning kuhu on märgitud täpne diagnoos. Lisaks saada meile arved osutatud meditsiinilise abi eest ja ravimite ostutšekid.
Kahjujuhtumit on võimalik mugavalt registreerida BTA e-kontoris, kuhu saad juurde lisada ka vajalikud dokumendid. Kui Sul ei ole võimalik kahjujuhtumit e-kontori kaudu registreerida, tuleb meile edastada allkirjastatud kahjuavaldus ja eelpool nimetatud dokumendid e-posti aadressile kahjud@bta.ee, e-kontori kaudu kahju registreerides ei ole kahjuavalduse täitmine vajalik.
Kui Sinu lend hilineb, on oluline võtta lennujaamast tõend, mis lennu hilinemist või tühistamist kinnitab ning kuhu on märgitud hilinemise või tühistamise põhjus. Lisaks edasta meile lennupiletite koopiad (nii kasutatud, kasutamata kui ka uued), kulutusi tõendavad dokumendid ja lennufirma kinnitus raha tagastamise või mittetagastamise kohta.
Kahjujuhtumit on võimalik mugavalt registreerida BTA e-kontoris, kuhu saad juurde lisada ka vajalikud dokumendid. Kui Sul ei ole võimalik kahjujuhtumit e-kontori kaudu registreerida, tuleb meile edastada allkirjastatud kahjuavaldus ja eelpool nimetatud dokumendid e-posti aadressile kahjud@bta.ee, e-kontori kaudu kahju registreerides ei ole kahjuavalduse täitmine vajalik.